הלחץ לא עזר: אלאור עזריה שירה במחבל מואשם בהריגה

    ''כל זאת ביצע הנאשם בניגוד לנהלי הפתיחה באש וללא הצדקה מבצעית, שעה שהמחבל אלשריף היה שכוב פצוע על הקרקע, לא ביצע עוד תקיפה ולא היווה סכנה מיידית ומוחשית לנאשם או לאזרחים ולחיילים שהיו במקום. במעשיו גרם הנאשם למותו של המחבל שלא כדין"
    אבי יעקב 11 Comment on הלחץ לא עזר: אלאור עזריה שירה במחבל מואשם בהריגה

    הפרקליטות טוענת כי המחבל עבד אל-פתאח אלשריף נותר שכוב על הקרקע, בעודו בחיים, מבלי שיצר סכנה מיידית ומוחשית לחיי האזרחים והחיילים שהיו מסביבו ולמרות זאת החייל חיסל אותו

    צילום: פלאש90
    ''כל זאת ביצע הנאשם בניגוד לנהלי הפתיחה באש וללא הצדקה מבצעית, שעה שהמחבל אלשריף היה שכוב פצוע על הקרקע, לא ביצע עוד תקיפה ולא היווה סכנה מיידית ומוחשית לנאשם או לאזרחים ולחיילים שהיו במקום. במעשיו גרם הנאשם למותו של המחבל שלא כדין"
    13:28
    01.05.24
    יונתן שורק No Comments on מיוחד: פנה ל'מוקד הציבורי' עקב קריאת גז שגויה וכספו הוחזר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החייל שירה במחבל בחברון מואשם בהריגה על ידי הפרקליטות הצבאית. מלבד זאת החייל מואשם בהתנהגות שאינה הולמת את דרגתו. מול התביעה עומדת ההגנה ועורכי דינו של החייל טענו כי הוא אינו מהווה סכנה כי הנשק כבר לא אצלו. אנחנו מבקשים לשחרר אותו הביתה.

    שמו של החייל הותר לפרסום. שמו הוא אלאור עזריה, חובש קרבי מצטיין.

    הפרקליטות טוענת כי המחבל עבד אל-פתאח אלשריף נותר שכוב על הקרקע, בעודו בחיים, מבלי שיצר סכנה מיידית ומוחשית לחיי האזרחים והחיילים שהיו מסביבו ולמרות זאת החייל חיסל אותו.

    "כל זאת ביצע הנאשם בניגוד לנהלי הפתיחה באש וללא הצדקה מבצעית, שעה שהמחבל אלשריף היה שכוב פצוע על הקרקע, לא ביצע עוד תקיפה ולא היווה סכנה מיידית ומוחשית לנאשם או לאזרחים ולחיילים שהיו במקום. במעשיו גרם הנאשם למותו של המחבל שלא כדין".



    11 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      מדינה אוכלת לוחמיה

    2. 9

      הפרקליטות עושה סיפור סתם ממעשה זה ממש כמו השמאלנים

    3. 8

      במוקדם או במאוחר החייל ישוחרר, זה לא מדינת חלם,

      1. זה גרוע ממדינת חלם… זה מדינה שחיה כפי שהעולם מבקש ממנה ולא נלחמת למען בטחון תושביה ובשביל אידיאולוגיה וציונות. זה מדינה שחיה תחת מצלמה ושאלה קבועה שמרחפת: מה העולם יגיד?

    4. 6

      תתפקחו סה"כ הרג "מחבל"שבא לרצוח יהודים!!!

    5. 5

      רק האשימו אותו בהריגה וישר קיבלנו פיגוע…….

    6. 4

      כמה טיפשים, מזוכיסטים ותבוסתנים אנחנו, בהאשימנו חייל שהתגייס להגן על המולדת. הוא הקריב את חייו למענינו וצה״ל משפיל אותו באשמת הריגה של רוצח שבא להרוג. טיפשות ואווילות גדולה מזו – לא נבראו.

      1. "הקריב את חייו"? בפעם האחרונה שבדקתי הוא עדיין חי.
        ויש לו מזל שהאשימו אותו בהריגה, כי זה היה רצח בכוונה תחילה.
        מעבר לכך, הוא חובש, הוא אמור להגן על החיים. התפקיד שלו היה להביא את המחבל הגוסס שיהיה כשיר לעמוד לדין. בטח שלא להיות גם השופט וגם המוציא להורג.

    7. 3

      בושה של מדינה
      ההייתי בקרבי אהבתי כל מה שקשור לצבא מדינה ביטחון.חרטה…
      כל בחור שאני מכירה משפחה קרובים ןמי לא אני ישבת לו על העורף וחופרת לו למה לא להיתגייס. יש ירידה בגיוס
      חכו ותיראו עוד עשר שנים עוד יתחננו לבחורים להתגייס. הצבא יורה לעצמו ברגל.
      אוי למדינה שזה צבאה!
      והחייל הקצין וכל מי שהעיד נגד אוראל העולם עגול השם ישלם לכם כמעלליכם. בוגדים עלובים. אתם תמשיכו את חייכם ושמתם את אחיכם בכלא.
      למען הצדק? איזה צדק? מה צטדק לחיות במדינה של פחד שחייל לא יודע אם יחיה עד סוף המשמרת?
      אז על מה העדתם נגדו תתביישו.בשביל מחבל עלוב שלא היה מהסס לרצוח אתכם אם היה יכול?
      אם זה היה אח שלכם או אחיין או דוד הייתם מעידים?הא? הייתם שולחים אותו לכלא? יפיי נפש פתאום אסור לשקר ובחיי היום יום שלכם כמה אתם משקרים הא? ואפילו ללא מטרה
      אל תדאגו אל נקמות השם .השם מגלגל חובה על ידי חייב.זיכרו זאת טוב!!!
      כל הצער הזה של מדינה שלימה על חייל והצער והדמעות של אמא ואבא שלו כל דימעה ניספרת לפני בורא עולם ועל כל אחת מהן ישלמו כל מי שהיה לו יד בזה
      אני לא מכירה אפילו את המשפחה אבל כל כך כואב לי לראות יהודי נגד יהודי? מחר זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו. תהיו בני אדם אהבת חינם תמסרו את נפשכם חייל עבור חייל ולא לתקוע סכין בגב. בעיניי אתם שהעדתם נגדו שנואים ולא ראויים להיקרא יהודים